29 januari

vilket väder nu får de f*n ta och sluta snöa någon gång. vill ha sommar ju.
eller är de bara jag som vill de? :) tänk va härligt de hade varit ist för den här vintern och snön som aldrig tar slut, kommer bara mer och mer ju...

iaf så har skoldagen varit helt okej, hade först hovvård med norring och sen lite matte. börjar fatta mer och mer nu men gud vad jag hatar matte... fy för det. sen blev de ett pass på friskis och svettis med klassen :) rikgit svårt att hänga med i alla rörelser ju, men de gick efter ett tag, sen hur de ser ut ska vi inte tala om :p
efter så gick jag och elin iväg och köpte gymkort, nu ska vi bli duktig alltså :) så sitter i skolan nu och väntar på att mitt tåg ska gå, segt att vänta men bara liten stund kvar nu, hoppas tåget går så de inte är ersatt med buss bara, då stannar jag kvar i gävle kan jag lova :)

i kväll skulle jag gissa på att inget speciellt händer, mys med familjen troligtvis. ska försöka få mamma att slinga håret på mig med, gult de börjar bli nu ju :/ hon gör de säkert inte men man kan ju hoppas :)
nu ska jag springa ner på ica och handla något att äta på tåget hem.

några timmar senare sitter jag här igen, dock inte i skolan som jag gjorde sist utan hemma i skansen (: kom med tåget halv 7 till ljusdal :/ tog typ 25 min att åka från Järvsö till Ljusdal som normalt tar 10 min. trist men jag kom hem tillslut. de visar sig att temperaturen ligger på -21 ute :/ burr, de får mig renast att villa åka tillbaka till gävle. åkte till mormor och åt och sen till mathilda och lekte med henne, slingade mitt hår och spelade spel och kort och bara hade de mys. håret blev bra, bättre iaf (: pappa hämtade mig så nu är jag hemma igen, alla sover här :/ ska nog snart sova jag med. blir ev stallet i morgon :)

har funderat lite i dag att när det är -5 grader ute går jag med dubbla långkalsingar och när det är -21 har jag inga alls? något problem borde jag ju ha alltså :o att man aldrig lär sig. haha, men de snöade inget i ljusdal iaf, inte på hela dagen eller kvällen så jag är nöjd.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0