3 januari

vi bor fortfarande i kurrbo, men i morgon blir de hemfärd iaf :) i dag har vi hunnit med en hel del faktiskt. tog sovmorgon till halv 12 då vi slapp släppa ut hästarna, skönt :)klev upp och åt frukost, sen åkte vi till ella karin som fått hem två hästar i dag :)sen ner på köpingen, handlade lite och sen blev de kurrbo igen :) tog en liten skoter tur, anna och jag på en varsin snowracer, haha. såg absolut ingenting :/ så efter ett tag flög jag av när vi körde på en sten och inte nog med det så landar jag rakt på en sten med knät med som nu är lite svullet. men de går bra om jag sitter still eller går mycket inte något mitt i mellan alltså :p sen red anna och jag ut direkt på millan och azella barbacka. inte någon lång sväng men en liten iaf, sen mocka vi och gjorde allt klart där. kallt var de ute iaf :/ men sen gick vi in och de blev middag och singstar efter det :) så nu resten av kvällen så sitter vi nog vid tv och jag vid datorn, inte glad dom är på mig när jag sitter och knappar, så får skriva lite segt och en bokstav i taget. så ska avsluta här nu.


ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0