5 januari

jaja, dags att skriva lite igen då om vad som händer på mina dagar.
dagarna rullar på och snart börjar skolan igen, längtar inte alls faktiskt och vilken dag att börja på en fredag :/ men jag hoppas fredag blir bra ändå om allt går som vi vill.

I går kväll åkte jag upp till Letsbo efter att ha legat i sängen och kollat på film och varit allmänt less på allt i några timmar. Så margit och jag tog en yatzy kväll, vad jag har saknat den tjejen, bara sitta och prata med någon i ett x antal timmar var hur skönt som helst och att jag gjorde de med Margit gjorde de ännu bättre, så tack för kvällen bruden :) när hon gick hem satte jag mig vid datorn en stund och sedan blev de sängen för min del.

blev väckt av klockan vid 10, bara att hoppa upp, pappa skulle hämta mig vid 11. han var ledig så då fick de bli en lunch och umgås med han och syster :) sen inhandlade vi ett tv bord till mig och senare idag ska vi hämta ut min mobil, för nu har min gjort sitt. får trycka på sammma knapp typ 10 ggr för att de ska hända nått. tröttnat på de nu..

ha de bäst <3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0