6 januari

ja vad händer om dagarna när det är -30 ute?
jo ingenting... tråkiga dagar så här i slutet av lovet men vad gör man när man fryser sönder när man går ut :/
jag föredrar att stanna inne, ligga kvar i sängen länge och bara mysa med en bra film,
synd man inte har sällskap ^^ hoppade även upp på spring maskinen och körda 12 min i dag, duktiga maja alltså jag som bara klarat 5 min tidigare :p

fredag börjar skolan och vi har hovvård. hoppas bara bilen startar på morgonen om de är lika kallt som nu, inte kul att komma försent första dan ju, men vad gör man när det är -30 i en liten håla som ljusdal.
tänk va skönt det varit om man kunde sticka utomlands över hela vintern och komma tillbaka när de blev sommar igen. men de hade nog inte jag klarat, hade nog saknat alla här hemma för mycket för de.
jag börjar ju även tveka på att åka ner till skåne nu när vi har våran praktik vid påsk, kommer sakna familjen och alla här hemma för mycket för det. men tänk vilken erfarenhet jag kommer få. bara att tänka vidare på det alltså.

men nu får det vara nog för mig i dag, ska nog krypa ner i sängen med nån bra film nu och lägga fötterna mot min mur jag har brevid som går från kaminen nere så jag blir lite varm.

kommer lägga ut lite bilder från nyår här snart med, har kommit fram till att min blogg är väldigt tråkig för att jag aldrig lägger ut bilder. ska bli ändring på de (:

 Jag på nyår.

ha de bäst<3
du♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0