bilder från 2009

Tänkte passa på och lägga in lite bilder som sammanfattar mitt år 2009. det blir en hel del. men orkar inte lägga upp alla jag tänkt men här är iaf några.
dressyrträning

dressyr träning hos helena aronsson

anna och dee dee

jag och millan

jag och Millan hoppar

anna och dee dee

dressyr ridning.

jag och millan
anna och jag har varit i väg till ridhus med Millan

hoppning i sjöbo

hoppning i sjöbo

agnes och jag på nån camping


syskon kärlek

har varit till sandvik och badat med hästar

anna och jag

varit i bäckan och haft skoj

mac har varit lite dålig så mycket tömkörning har de blivit med han.

Jag och anna har varit häst/stall vakt. eller jag rättare sagt.

hundvakt med

Nyår i skärplinge

Nyår i skärplinge

Jag på nyår

fint väder men kallt när jag passade stallet i Lingbo

hästar

promenader blev det.

 <3

Jag har varit på lars winnerbäck i gävle, med Mathilda och stina

Jag har haft otur med foten, för visst var det 2009 de med?

min fot var verkligen stor, kan ju säga att det inte alls var mycket lindat så de är foten som är tjock på sidan.

Malte

anna och jag hade grymt kul med två shettisar som var på sommarbete i kurrbo

jag har klivit på en väg som inte var klar än :o



Jag fick världens gulligaste lillebror i april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0