Mitt 300 blogg inlägg

Just den här dagen, 7 januari kommer jag skriva mitt 300 inlägg här i bloggen. Tänk att jag har haft bloggen och skrivit så mycket. tycker inte alls att jag skrivit så mycket eller under en sån lång period men jag har visst det. roligt roligt. funderar på om detta ska bli både mitt 300 inlägg och mitt längsta någonsin, eller tröttnar ni på att läsa då kanske? ingen bra ide egentligen alltså. får se hur långt de blir när jag är klar. 

i går kväll hände inte mycket. agnes och jag tittade på några avsnitt från paradis hotel som vi missat och sen blev de till att vila huvudet på kudden för min del. tittade på en film och pratade med J i telefon, trevlgt :) tittade dock inte klart på hela filmen så den åkte på i morse igen, vet inte om den var så bra heller. get over it heter den, någon som sett den? iaf så låg jag kvar i sängen till klockan blev runt 13, jag måste verkligen försöka vända tillbaka dygnen nu när skolan börjar och den börjar ju i morgon så får se hur pigg och rask jag är när jag ska kliva upp vid 04.30 :o tillbaka till verkligheten alltså med tidiga mornar och massvis med plugg. jag skulle faktiskt inte alls klaga om mina dygn blev typ 5 timmar längre iaf när skolan börjar, så man hinner med något.

I dag sprang jag först 11 min på vår trampmaskin, nu ska jag bara hålla fast vid det här och inte hoppa över nån dag, kommer bli problem när jag kommer tillbaka till gävle men får försöka hitta på något att göra där med. skulle så gärna börja spela innebandy igen, men de kommer väl inte gå för mina knän och även känslan att börja i ett nytt lag får mig att tveka, har ju inte spelat på många år nu och jag vågar verkligen inte börja i ett nytt lag själv. någon som vill haka på mig? xD  efter min lilla träning här så gjorde affe och jag en chokladkaka med glasyr över och till sist strössel på, mums.

Men vad händer nu, de sista dagarna har inte inte gjort något alls, men dagarna går fort ändå kan det vara för att jag kliver upp mellan 12 och 15 varje dag så jag missar halva dan, men de är så skönt men nu är de slut med det, för nu börjar den roliga skolan och man måste upp vid 7 igen, eller ja iaf vid halv 8. bläää. 

ska ta mig i kragen och gå och göra 10 min till på trampmaskinen och sedan gå och duscha. får se vad som händer senare i kväll, blir antagligen film och mys med familjen så här sista dagen på lovet. 
de märks att mamma har tröttnat på att ha oss hemma nu, haha så sent som i dag sa hon att hon längtade tills vi började i skolan så de inte var så stökigt överallt. haha. sånt får man ta när man har två tonåringar i huset. '
men men, i väg med dig nu maja. jag kan ju inte sitta här hela dagen. Får se om jag skriver igen senare eller inte. Jag lovar iaf att de kommer komma upp bilder från nyår och kanske någon från julafton, bättre sent än aldrig som ni vet.   

Nu har bilderna kommit upp också och jag ska ta och kolla på nån film nu på tv innan de blir sängen, ska upp halv 5 i morgon för då blir de skola. börjar vid halv 9 så de känns riktigt hemskt att kliva upp vid halv 5 men vad gör man inte om man bor långt ifrån, haha.

ha de bäst<3
du ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0