1 juli

helt sjukt att det redan är juli! 
i dag har det blivit jobb, 4 timmar blev de och jag kan inte säga att jag hann mycket men en bit iaf. 
sen blev de hem och plugga körteori, middag och sen for jag till stallet :) älskar stället helt enkelt! 
red millan på volten, hon är så grym min flicka. fast jag ibland är tokig och galen på henne så kan jag inte
annat än vara lycklig och glad :) <3

nyss kommit hem typ, har fikat lite och ska snart ta en snabb dusch och lägga mig.
i morgon blir de jobb igen, syster hänger med så de blir nog lite roligare då och sol ska de ju bli också =D
ska få rida på deras ena häst i morgon med så får se hur det går. 
 
puss från mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0