10 juli

har haft ett litet blogg uppehåll ett tag nu som ni kanske märkt. 
sitter inte alls mycket vid datorn nu, solen skiner och livet leker, bäst att passa på att ta till vara på dagarna som ges till sol och bad, justja får inte glömma jobbet.  men men, dagarna rullar på i vanlig ordning, jag har inte vart till stallet på länge så nu får jag skärpa mig. tillbaka till verkligheten då man tillbringar hela dagarna i stallet och kvällarna hemma sovandes. jag har iaf klarat av teori skrivning så nu väntar jag bara på uppkörningen :D fattar inte att jag snart kanske har körkort, ofattbart. sitter i letsbo nu med huvudvärk och kommer inte hem. får alltså glatt vänta tills folket kommer tillbaka från flaskrejset´jag orkade inte hänga på.  har ingen aning om vad jag ska skriva om, så bli inte brydd om de blir långt mellan inläggen jag skriver nu för tiden.

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0