18 juli

gud va tiden går fort. jag har hunnit med en massa och älskar sommaren mest av allt :D
har varit till gävle en sväng, badat,solat,vart till stallet, träffat vänner, festat och varit i sandvik och jobbat har jag hunnit med, vad mer kan begära under sommaren :)

de sista dagarna har jag varit i sandvik med linda och hennes familj, badat och haft de hur skönt som helst. skönt att få komma iväg några dagar hemifrån och bara tänka på annat, just denna gång var de verkligen bra och har kommit fram till ett och annat vad som är bra och mindre bra, vad jag måste sluta tänka på och vad jag kan tänka mer på, vilket ordbajsande det blev där. blev fest på fredag då robert fyllde år, grillning med massa trevligt folk och se i går bev de en skapligt lugn kväll med kubb och kortspel. uppe i skaplig tid i morse och insåg vilket dåligt väder de var, var ner till stranden ändå i hopp om att de skulle va bättre där så vi kunde åka lite båt, vattenskidor,ring med mera :) men vi packade ihop och for hem ist då de blåste och va kallt. hemma blev de mat och sen for jag till mormor och morfar, nyss kommit hem därifrån typ så nu åker jag uppåt och träffar Margit, vi bor på vallen i natt, sen i morgon blir de jobb och sen stallet :) tänkte åka och rida nu men var så mörkt på himlen och regnade lite smått så for hem ist när jag kom från ljusdal.

nu ska jag packa ihop lite och sen fara vidare, ha de bäst mina läsare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0