19 juli

ännu en dag har passerat. vaknade upp ute i skogen med margit och en hund :) åkte hem till farmor och åt frukost sen
blev de jobbet i 2 timmar. alltid något ;p for hem och sen till stallet, red ut på millan. tänk dig känslan, rida barbacka på den bästa hästen i galopp med håret fladrande och solen som skiner på klarblå himel. underbart!
när vi kom tillbaka fick millan sig ett bad i solen ute ist för inne i kalla stallet. stod och mumsa gräs medans jag tvätta.

hem och käka mat och sedan blev de en tur med nya bilen vi fick hem idag :)
i morgon blir de jobb och sen stallet igen, hoppas på fint väder även i morgon alltså.

fick sms av bästaste johanna i går, frågade om jag skulle med till alanya den 27 augusti. så då sticker jag iväg dit med henne, hennes syster och hennes kompis. hur nice är inte de då? :D en vecka i solen. massa bad, steka, dricka, äta gott, vara galna och bäst av allt få vara tillsammans :) <3 snodde några ord där av johanna,men de är så sant så jag kunde inte låta bli. jag ska sova nu så jag orkar upp och måla i morgon, nu kör vi så pengarna rullar in till resan.

tyvärr så blir det inga bilder i bloggen nu förtiden, har ingen kamera numera då min är trasig... :( 
ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0