20 juli

snart klar med staketet och då väntas det lön :) får se om jag blir klar i morgon eller så på torsdag.
inte hänt speciellt mycket i dag, jobb och sedan hem. städade faktiskt rummet så nu är de fint. middag och sedan till moster som fyllde år. blev tårta där och sen vidare på cykel för att träffa anna och följa med som fotograf när hon skulle rida. efter de hem till henne, jag fick byta om och låna ridkläder av henne sen upp till kurrbo, observera att vi även cyklade dit. jag red millan och denna gång fick hon va fotograf, kommer upp bilder i bloggen när jag har fått dom :)
sen blev de hemfärd. så i morgon väntas det träningsverk. jag som inte cyklat på väldigt länge och inte ens tränat lite grann.. får bli ändring på de nu !!
hemma nu och ska snart gå och lägga mig, i morgon ska jag fixa pengar inför resan och betala in, gud så härligt. tänk att vi snart sitter på planet mot alanya = D lycka. ska även försöka hinna med en massa timmar på jobbet och sen picknick med flipp :) och sen rida. får se vad som hinns med och inte. jag ska iaf inte ställa någon klocka :) längesen den inte var ställd nu så den behöver nog vila lite.

vad händer till helgen? jag har beslutångest över vad jag vill göra :) inte ofta man har de.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0