21 juli

ingen klocka ställd i morse som jag sa, men vakna ändå ganska så tidigt men låg kvar i sängen ett bra tag, skönt att slippa stressa till något. klev upp och gjorde mig lite klar, pappa kom och så for vi på banken, fixade pengarna till resan så nu är vi ett steg till närmare alanya resan,solen och alla trevligheter med trevligt umgänge :)

hem och sen iväg till stallet, red millan som i dag kändes mycket bättre än i går. mjuk och fin trots sin vila på nästan 3 veckor. inte bra, men nu är vi igång. anmälde oss till ljusdals lokala tävling 19 september i dag också så vi har något att sikta mot :) annas har inget annat hänt i dag, middags gäster fick vi och nu väntar jag på att anna ska bli klar i stallet :)
och tänka sig att jag kom ihåg bilderna, fler kommer men anna är seg.

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0