27 juli

älskar sommaren överallt annat, synd bara att vädret inte är de bästa för tillfället.
men livet leker och jag älskar att vara ledig och kunna göra vad man vill.

har nattat i järvsö i natt med trevligt sällskap :) så åkte till ljusdal på fm så fick jag skjuts av pappa därifrån. åkte till stallet och red millan. sen nu blev de middag hemma i form av pizza. vad som händer i kväll är än så länge en gåta, men blir nog bara en hemma kväll med familjen, längesen de nu. borta bäst men hemma bra, jag känner för att ändra på uttrycket lite. funkar lika bra ändå :)

just i dag är det en månad kvar till jag och johanna åker mot Turkiet och Alanya :) grymt roligt och grymt skönt vi ska ha det :)




ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0