29 juli

mår som jag förtjänar efter en hel galen kväll/natt :)
A hämtade mig i ljusdal först, for till järvsö och fixa de sista och sen blev de båten ut till långön med ur trevligt sällskap :) grillade och hade de mysigt där, satte upp tältet och så kom regnet. bestämmde oss ganska snabbt för att återvända till skästra ist, så fick de bli, ner med tältet och ihop med alla grejer och i båten :) vädret blev bättre och solen kom fram igen men vi fortsatte ändå hemmåt. dusch och så där och sen fortsatte festen :) helt klart najs.
följde med och skjutsade folk till stadt med följde med tillbaka till järvsö ist för att gå in. så jag somnade gott där ensam i sängen men vaknar vid 2 tiden av att A kommer hem och vill att jag ska komma och öppna dörren. så gjorde de och somnade om lika snabbt igen.

i morse hände inget alls, pappa fick hämta mig vid 1. så nu är jag hemma själv. får se vad jag hittar på senare i kväll. de visar sig vad jag har lust med :)

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0