14 juni

Grattis mamma :D

har varit ner på köpingen i dag för att träffa flipp :) blev lunch och springa ärenden med henne inann vi satte oss på en bänk och väntade på min buss. trevligt att träffa henne iaf <3
när jag kom hem blev de middag nästan direkt, jag som inte alls va hungrig. men tryckte i mig en pannkaka ändå ;p sen for jag upp till stallet, longerade millad och knäppte några kort på det nya underverket. några bilder på han här nedanför.
millan skötte sig fint. märks att hon inte är van att bli longerad men de gick bra efter ett tag och hon fattade vad jag vela iaf. åkte hem och fikade lite med mamma och affe. födelsedags fika är ett måste även om hon firar med affe senare i juni.

sitter här nu bara och gör inget alls. i morgon blir de stallet och sen ska jag försöka åka till farmor och farfar och hälsa på dom en sväng, kanske svänger förbi margit med om hon är hemma och snackar lite skit med den bruden, vad jag saknat henne nu när hon varit i vadstena så länge :/ 

till helgen lastar jag millan och far iväg på trail träning till regnsjö, hoppas dessa dagar blir givande och spännande som jag faktiskt tror. kommer lära oss massor både häst och jag. själv kan jag ju ingenting. men så glad att millan är bättre i hoven och att den växt bra. hältan är borta, inte helt igång satt men vi åker dit och gör de vi kan och är försiktiga så funkar det :)

 



ha de bäst<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0