15 juni

började dagen med en lång sovmorgon, ändå till kvart över 12 faktiskt.
åkte till stallet straxt efter 13, red ut med anna och sen en sväng på volten,
jag är riktigt taggad till helgen nu faktiskt :) men iaf så blev de lite fix där
och sen stanna vi kvar på middag där, anna och jag fixa tackos medans linda hämtade
ungarna på dagis. hunnit med en hel massa saker där uppe i dag. duktiga vi!
i morgon åker jag upp själv, laga hage och rida står på planeringen + en massa annat :)
dom kommer och tittar på nancy i morgon med, hoppas på trevliga människor.
så i kväll ska jag komma i säng i tid så jag orkar upp vid redan 9 i morgon, men de
ska nog gå bra. nu ska jag leta om de finns nå glass i frysen och äta
upp den sista paj biten som fanns kvar och så mys med mamma tror jag :)
om hon inte redan har somnat :/

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0