16 juni

slut i både kropp och själ just nu. så ska ta och lägga mig tidigt i kväll hade jag tänkt. försov ju mig till och med i morse, men tur jag bara skulle upp till stallet, men inte så bara de inte. fullt ös har vi haft hela dagen. ridning,laga hage,visat en häst för försäljning, flyttat hästar, klippt gräs och allt vad vi gjort. vi är så duktiga så :) i morgon åker jag upp och rider och sen hjälper linda med städningen, med mig tar jag en rabarberpaj som belöning för oss två ;)
blev en sväng upp till sandvik med dom med, så jag kom hem vid halv 10 typ, men underbart väder har det varit så de gjorde inget alls. nu ska jag ta och plocka reda på min tvätt och sen sova faktiskt.

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0