17 juni

klev upp runt 9 och gjorde mig klar och bakade en rabarberpaj, mums :D
linda kom och hämtade mig runt 10 då blev de köpingen en sväng och sedan
till kurrbo för en städdag, att det alltid är lättare och roligare att städa till någon annan för..
mitt rum lider, så de ska få se dagens ljus i morgon igen, bäst att ha dörr och fönster stängda för
resten av familjen under denna period då de är som stökigast. haha. men i morgon, då lovar jag!
blev fix i kurrbo och sedan for jag hem och packade om och for till farfar och farmor,
somnade där nån timme. otroligt skönt vare iaf. margit kom och hämtade mig runt 7 så då blev de bastu,
tog även mitt första dopp för i år men kan inte påstå att de var varmt, burr!
 så nu sitter jag hemma bara, ska nog sova snart som de känns.

i morgon kväll måste jag även hinna med att tvätta häst, packa transporten och rida.
åker på lördag morgon runt klockan 08.00, så lika bra att ha de gjort kvällen innan.
måste tvätta mina egna kläder och packa till mig själv också, de sägs att de ska bli regn så jag
packar ner massa varma kläder + regnkläder så klarar jag mig. hoppas vädret ändrar sig, men de är inte så troligt.

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0