18 juni

städa städa städa!!!

aldrig tar de slut men nog är de behövligt på mitt rum. haha. men fint blir de.
har tvättat en massa också så nu ska de bara torka så jag kan packa sen inför i morgon.
så kul vi ska ha de :) nej nu ska jag sluta skriva och fortsätta städa. blir lite för många pauser när
jag ska städa så de tar ju sån tid..

så nu är jag tillbaka, rummet blev toppen :) så nu trivs jag igen. även skubben fick sig en städning.
5 stora kassar med skräp blev de att kasta. efter de blev de tackos till middag som jag bestämmt.
åkte till stallet runt 8 med anna, red millan en sväng och mjukade upp henne lite bara så nu är vi laddade
inför helgen både hon och jag, jobbigt att jag är lite förskyld och ont i halsen, men men. sånt man får ta.
trevligt ska de bli iaf. hästen är tvättad och putsad och grejorna är packade (utom mina egna :o PANIK!)
sitter hemma nu och fikar lite, ska snart börja packa och sen sova. åker till stallet redan vid 7 så bäst att vara pigg då.
pappa skulle komma med min godispåse men den har jag inte sett röken utan än ;o blir väl sista minuten som vanligt.
men den SKA med!!

nej nu ska jag kila iväg och göra lite nytta. ha de så bra i helgen så skriver jag mer när jag kommer hem på söndag kväll :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0