2 juni

inte långt kvar nu, va jag längtar efter ett riktigt härligt sommarlov :D
men än är det några dagar kvar, men dom går snabbt nu. de är ju liksom redan juni, tänk när de var dec-jan och man bara ville försvinna för ett tag när de var -30 ute, dom dagarna är förbi nu. Ist står termometern nu på 27, dock är det på solsidan, men ändå. ska straxt bege mig till skolan, linda kommer hit med grejor så jag får skjuts av dom till skolan sen. för i morgon blir de paaaarty! så då nattar vi i min lägenhet tills fredag då vi ska orka upp får då blir de strömsholm med klassen :)

I går kväll tvättade jag upp en hel del, skönt att äntligen få de gjort, jag har lite svårt för att ta mig tiden till att gå ner till tvättstugan och fixa en tid och när de inte finns någon då jag vill går jag upp igen, men i går hade jag tur :)
efter de gick jag iväg till robin en sväng och tittade på film, gick väl hem runt 22 så gjorde iordning lite grejer då och sen blev de sängen.

Millan är bättre så till helgen testar vi att sätta igång lite lätt och titta hur hon reagerar med mig på ryggen. vi ska även borsta alla fin och mäta mkh. hoppas på fin väder bara så blir de perfekt liksom alla andra dagar med fint väder. jag har även ridit min sista gång på lervik för denna termin, det onda i knät vill inte försvinna så jag får hoppa över den gång som är kvar också. trist, less jag blir på mitt knä att det aldrig kan bli bra och hålla sig där. alltid ska de komma bakslag, men de är väl så att jag helt enkelt få ge sluta upp att springa och allt sånt.

men denna dag kommer bli lugn, jag har ett matte prov jag ska göra och sen inget mer. sen hem till elin för att fira henne, 19 år på fredag så vi kan ju skriva grattis redan nu, för nu blir de ett blogg uppehåll tills efter helgen.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0