20 juni

Hemma igen från helgens träning i regnsjö.
jag kan inte mer än vara nöjd med vad vi har pressterat, millan och jag.
båda åkte dit och var så gott som nybörjare på just trail. lite träning innan, men inte mycket.
så jag är hur nöjd som helst över henne. jag har tur som får ta del av denna hästs
träning och utveckling dag för dag i princip. älskar hästen helt enkelt <3

bilder sen helgen kanske kommer om någon är snäll att skicka. min kamera är ju trasig så den var inte med.

ska ta och packa upp och sen åka iväg och städa på ede.
efter de får vi se vad kvällen bjuder på. sova hade inte varit helt fel.
helt slut och totalt förskyld. hes i halsen och näsan rinner, låt mig bli frisk!!

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0