21 juni

stallet redan vid halv 9, red ut på millan och sen fixa stallet.
åkte hem och sen direkt till "skogen" där jag träffade folket jag ska måla staketet åt i sommar :) därefter åkte jag till gävle. fick mig en trevlig kväll med robin och jonte, vi fiskade. men tro inte att jag fick någon. sämst ;) hände inte så mycket mer den dagen, robin hängde med mig hem, tittade på film och sov. han gick vid halv 7 typ, men jag somna om och vakna inte först vid halv 10, lite panik jag fick när jag skulle möta amanda inne i stan 10. men jag kom in till typ halv 11. tittade lite i affärer och handlade pressent till mamma och affe. affe fyllde ju 5 år den 22/6, stor pojk han nu.

amanda följde med hem till ljusdal med 2 tåget, så då blev de kalas och sen bara en slapp kväll vid tvn.
i dag, ställde klockan på 9 föa jag skulle till stallet vid halv 11 och hjälpa till att ta in hästar till hovslagaren skulle komma. blev kvar där tills 1 då fick mamma hämta mig och vi for hem och åt innan amanda skulle åka med tåget.
så vi skjutsa henne och sen hem, jag la mig i sängen och försökte sova men de gick inget vidare, emma ringde så prata en massa med henne också :) saknar den tjejen ju, får se om jag kanske åker ner till henne på lördag.

men nu ska jag ta och sluta skriva, byta om och fara till stallet igen. anna och jag ska rida ut. så fint väder ju. perfekt kvällstur på hästryggen då. i morgon far jag till gävle, party då, felix fyller år så ska fira han då =D sen på fredag åker jag med amanda ut till valbo troligen och firar midsommar där med dom, trevligt trevligt.


ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0