26 juni

hela okej kväll i går, mys med vänner och sen en sväng in på stan och sen hem till lägenheten efter mycket om och men om vilken väg vi skulle ta, men de löste sig och hem kom vi :)

i dag blir de plugga lite körkortsteori och sen går jag mot stan och möter amanda, bjuden på middag av henne i kväll och sen blir de bio, sex and the city ska vi se. skönt att få umgås med någon som vill mitt bästa även om jag inte jämt lyssnar på råden. ska nog bli bättre på de har jag insett.

men iaf, att det ska vara så svårt att säga ett par ord till en människa
någon man känner och har kännt ett bra tag nu. det blir svårare och
svårare ju längre tid det får gå. men varje gång jag vill säga något kommer
något ivägen och man vill inte bryta den glädje som är. jag får helt enkelt skärpa till mig!
det här går inte längre. jag sviker och förstör mig själv och även för andra, eller iaf en människa
som jag verkligen tycker om. men jag har insett att det inte hjälper längre.

nog för mig. ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0