27 juni

klockan är på tok för mycket och jag borde sova.
kom nyss hem från bion mad amanda iaf, riktigt bra fast riktigt sjuk i mellanåt oxå.
sitter i min lilla ensamhet i lägenheten nu iaf och funderar på att starta en film eller sova?
ja det är frågan.

tänk om någon bara kunde plinga på hos mig i morgon och väcka mig med en picknik korg eller liknande och fråga om vi ska iväg och bada eller något sånt trevligt. de hade varit ypperligt. men sån tur har man väl inte. ska man iväg får man nog fixa det själv tråkigt nog.. önska kan man ju göra iaf :)

hemma i underbara ljusdal nu igen. super skönt väder är de så har varit ute hela dagen, solat,tvättat bil och sånt.
ska straxt åka till kurrbo och rida en sväng. bästaste margit följer troligtvis med som de låter, jag får trevligt sällskap med andra ord.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0