28 juni

ja vad hände denna dag, låg ute och solade på fm och sen åkte jag till stallet vid 15.00
packade ihop lite grejer och sen for vi till letsberg med millan och mac :) de fick gå i hagen tills kvällen kom då jag åkte upp och hoppade millan som var planen, duktiga häst, dock lite spänd och så på stället men ändå så gillar jag henne skarpt.
innan så hamnade jag på musik kväll på bommars, de får en länk för att de är så himla bra www.bommars.se =) sov sen hos farfar och farmor fast de inte var hemma, lite läskigt faktiskt..

klev upp i tid på tisdagen (29 juni) och gjorde mig klar och cyklade till stallet klockan 8 redan. red millan och sen mac :) millan gick super, så himla bra allt känns, denna sommar ska bli bäst helt enkelt och den är bara börjat =D på vägen hem mötte jag linda i bil så cyklade i räser fart till farmor och lämna cykeln och åkte med henne upp sen, hämtade hem hästarna  och sen for jag hem till mig :) pluggade körteori i massor och sen hade jag även en körlektion. lite ovant nu, men de gick bra. har haft en körlektion i dag med (30 juni) gick lika bra de, lärde mig fickparkera och de gick ju faktiskt bättre än väntat ;)) efter den åkte jag med mamma till bollnäs, körde hela vägen dit och sen hem, duktig jag! ;D handlade inget alls där, jordgubbar bara, de är de bästa med sommaren helt klart! <3

men nog för mig, ska sätta mig med körteorin nu en stund och sen får jag se vad som händer. 

ha de bäst<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0