7 juni

som sagt, blogg uppehåll över helgen men här är jag igen.

I torsdags hade jag och Elin en stress dag minst sagt, började med stallet klockan sju, efter de direkt in till stan med Linda för att fixa de sista inför kvällen, hann även med att fika när vi var i stan. till frisören och sen var de dags för sminket. åkte till viktoria vid halv 5, där de blev middag och trevligheter innan utgång :)
otroligt lyckad kväll blev de med dom bästa <3

fredag morgon så åkte vi till strömsholm med klassen, fin fint väder var de så de kunde inte ha blivit bättre.
kom till gävle vid 8 på kvällen igen, tittade på en film och somnade nästan direkt när den började :) sen kom de mysigt sovsällskap :) åkte hem på lördag vid 10 och direkt till stallet, fottade hästarna och mätte dom samtidigt. sen red jag mac på volten typ 20 min. måste sätta igång han riktigt nu, för troligtvis så blir millan inte bra i hoven innan träningen vi ska på, så jag får ta med mig mac ist :) var barnvakt på kvällen med syster åt små pojkarna, fast så trött som jag var så somnade jag i soffan efter halva kvällen, lyckat. haha

blev middag på söndag hos farfar och farmor sen åkte jag till gävle igen. så blev en lugn kväll hemma för mig själv då. jag har kommit på att jag hatar att vara själv i lägenheten. så himla tråkigt man kan ha det.. men men, sånt är väl livet.

måndag i dag, vilket inebär ridskole dag. löshoppning på fm och sen dressyr tävling. nu är jag återigen hemma och har tråkigt. vilket liv man har.

ha de bäst :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0