9 juni

SOMMARLOV om bara ett fåtal timmar :)
underbart och detta lov ska jag verkligen njuta
och ta vara på. sista sommarlovet, gud va hemskt de känns.
kvällen i går spenderades med Linnea,Johanna och Michelle.
blev inte så tänkt i början men gud så roligt vi hade det =)
blev mys här hos mig först, sen gick vi mot stan och old saints
trevligt trevligt blev de. men dock mår man ju inte lika bra när
man lägger huvudet mot kudden eller när man ska kliva upp :o haha.
men ska man ha kul får man lida efter.

i vilket fall som helst tänker jag pallra mig iväg till skolan nu och lämna böcker.
men föst diska upp och städa lite så mamma och pappa inte får en shock
när dom kommer vid 4. skolavslutning på maxim i kväll sen åker jag norrut. tillbaka
till gävle i morgon redan för då taggar vi till fest allt folk!

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0