29 mars

praktik i dag igen, i grå trist väder :/ men sånt är livet. två hästar fick röra på sig iaf, Nancy på volten och mac red jag ut på. Millan hade varit lite svullen i ena bakbenet. vi red ut i går och jag sa direkt att något var fel men vi såg inget och de kändes bara konstigt i skritten så vi fortsatte lite lugnt, men de var tydligen något som inte var rätt ändå, så hon fick vila i dag. borstade bort typ ton vis med hår från henne och Azella ist, lite finare blev dom :) sen lite småfix och sånt i stallet innan hemfärd. åkte ner till körskolan och frågade hur jag skulle komma igång med körkortet så i morgon blir de ev kurs, har missat en gång men fick hoppa in om jag vela. har inte bestämt mig om jag ska plugga själv eller om jag ska gå på teori gångerna. får se hur jag känner i morgon.
men sitter iaf hemma nu bara och ska äta snart och sen blir de duschen innan jag far mot Gävle =D trevligt trevligt. så de blir en tidig morgon i morgon när jag måste åka tåget tillbaka till ljusdal för praktik, men sånt är livet.

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0