31 mars

då är jag här igen och skriver alltså, de blir de det blir (:
lugn dag på praktiken, vi fixade stallet och gjorde klart allt där sen packade vi transporten och åkte till ella karin med azella, så hon och arrandir ska komma ifrån varandra ett tag så han slutar tutta. så hon blir kvar där ett tag. mamma kom och hämtade mig och vi åkte till hudik för att ta första vaccinations sprutan mot gardasil. kändes ju knappt något alls, skönt (: jag som gruvat mig. men någon som vet om dom andra två gör ondare? :p

iaf så har jag suttit nu när vi kom hem hela kvällen med körteori och jobbat ikapp de dom gjorde först träffen, och läst lite till inför körningen i morgon, se upp mellan 08.40 och 09.10! då kan de hända saker så stanna innanför dörrarna då ;) har precis hoppat ur duschen nu så nu blir de läsa lite teori till innan sängen väntar (: känns bra att jag ska köra lite med pappa inne i köpingen innan lektionen (= önska mig lycka till.

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0