1 maj

Gårdagen spenderades med Emma och familjen bara, inget speciellt med andra ord (: vi grillade och eldade borta i skogen och hade de enbart trevligt. inte så sent blev de heller så emma och jag hoppade upp och åkte till stallet vid 11 i dag. tanken var att åka till Helena och hoppa henne i dag men då hon tappat en sko så blev vi hemma och jobbade lite lätt på volten där ist (: tråkigt men de gjorde inte så mycket ändå. hon gick super i mellan åt verkligen, de gör susen att sova ute nån natt så man blir lite trött. haha (: sen så åkte vi hem och väntade på att skjutsa emma till tåget vid 16. sen blev de middag och efter den sov jag typ 1 timme, otroligt skönt, känner att jag börjar bli lite smått sjuk :/ men inte kändes de bättre efter den vilan, huvudvärken är tillbaka och jag är lika snuvig och ont i halsen än... men de ska inte hindra mig från att åka till stallet i morgon. Köra lite bil ska jag också hinna med i morgon, men jag blir hemma tills på måndag morgon och åker ner då, segt att kliva upp men de är mycket värt att få stanna hemma hela söndagen och slippa åka.

nej nu ska jag kila upp igen och titta på filmen som går på 4:an
9 dagar kvar =D

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0