10 maj

ARTON :D
tränade för gabby i dag på grs, helt okej gick det till slut, men vad jag gjorde i början ska vi hålla tyst om. haha. ingen avramling iaf. tog tåget hem sen så nu är jag äntligen i ljusdal (:

i går kväll blev de middag med min älsklings flipp :) och sen en mysig kväll helt klart, gud va skönt att få prata av sig med någon man verkligen litar på, jag behöver dig verkligen. tack för att du finns hjärtat <3 
blir skolan i morgon, grs hela dagen, så blir till att titta på träningarna och sen göra avels provet, känner mig ganska säker på de faktiskt. plugga lite till i kväll bara. sen tänker jag åka hem och köra lektion :)

ha de bäst<3


Kommentarer
Postat av: flippen

men hjärtat, det här kan vi göra tusen gånger om :) plus äventyret som måste bli av! right? även fast plånboken säger nej :D <3

2010-05-10 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0