16 maj

långhelg har det varit och den är snart slut med. trist men otroligt skönt har de varit :)
onsdags kväll kom jag hem och på torsdagen blev de stallet, red millan som faktiskt kändes bra, hon hade tydligen levtrövare i transporten både till träningen och från träningen i onsdags så anna sa att de var tur att hon kom hem levandes. fy när hon berättade alltså, tur jag inte var med. men iaf, på torsdag hände inte mycket mer. på fredagen hade jag körlektion på morgonen och sen efter de klipp + färgtid, så nu är de slitna borta och även den gula färgen jag hade i håret. tråkigt väder hela dan, regn och åksa :s

i dag var det toppen väder verkligen :D runt 20 grader hela dan, plus lite mer i solen. jag åkte till stallet runt 11 och red millan på volten, lite trökig och stel i ena bakbenet, så de blev varken långt eller nå roligt pass. säkert sen transport resan i onsdags. så hon blev lite ompysslad ist, en rejäl rykt och lite tvättning. men alltid lika kul att komma till hagen sa hon så hon kan rulla sig skitig igen. prata lite med linda och sen for jag hem. gjorde mig klar lite snabbt och åkte ner till mathilda, glass och promenad blev de då. sen for vi hem till mig och grillade sen ner till mathilda igen, tog cykeln ner och handlade gotta och satt oss sedan på varsin gunga och pratade om allt mellan himmel och jord, när vi suttit säkert en timme blev de mys på hennes tak med tända ljus,grönsaker/dipp och yatzy :) mysig att ligga där ute ju och bara prata, du är bäst min flipp <3 kom hem vid 1 typ så nu sitter jag här och hör och häpna har jag pluggat lite, klockan är två på natten och jag pluggar :o vad har hänt. men ska stänga ner allt nu ochs ova känns det som. plugg hela dagen i morgon måste de bli..




Jag saknar dig massor gumman <3


ha de bäst, god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0