19 maj

det har hänt en del sen sist. en del prov har de varit i skolan och np i matte B ska vi INTE tala om, fy fan säger jag bara. har vi verkligen räknat de där? men men, ig tack, tänk att de också är ett betyg i sig. men iaf så har jag hunnit med att köpa en tävlings kavaj också, nu väntas bara träning och tävling i sommar :) men millan har ju börjat protestera så vi får se hur de blir, någon som har tips hur man gör om hästen vill lägga sig direkt den kommit in i transporten. :/ fy. men prata med anna nyss så nu är dom på väg till sjöbi iaf, hoppas det går vägen nu ändå. så jag ska ängna min kväll till att plugga, ett arbete ska in i morgon ju sen har jag lite till att göra, plugg högen växer dag för dag känns det som. men snart SOMMAR LOV :D

hemma i ljusdal nu, blir körlektion i morgon bitte. 2 kvar efter den sen väntas skrivning och uppkörning :o snabbt allt har gått då. på fredag blir de iaf trevligheter med tjejorna :) efterlängtat nu. 

ha de bäst<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0