2 maj

är små förkyld och orkar inte göra mycket alls. stannade hemma från stallet i dag ändå. super fint väder men gud så kallt :/ körde ist upp till farfar och farmor med pappa och fick oss en fika där (: morfar kom en stund efter och ville ha kaffe men han och jag åkte vidare till frida och ungarna ist, vilka go kusiner jag har egentligen. sen iväg och städa och sen tvätta moppen och knäppte kort på den. min pärla säljs alltså snart, ut på annons ska den iaf. och en bil ska bli min. ska snart packa ihop lite grejer och åka till mormor och morfar, blir sovning där så jag kan åka tåget vid 6 i morgon till gävle, usch va tidigt det är egentligen... sen ska jag plugga gärnet på provet vi har i morgon också.. 


ha de bäst<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0