20 maj

åter tillbaka i gävle. hade körlektion i morse, gick bara bra de :) sen satte jag mig på tåget till gävle. och började göra klart fall 2 så nu är de inskickat. inte en dag försent heller, duktigt maja. gick hem runt två när jag skrivit klart. städade upp lite i lägenheten eftersom flickorna kommer i morgon, måste ju vara lite fint =D

har pluggat lite i kväll med på ett foder arbete som ska in som jag glömt bort. de de är rätt lätt så de ska nog gå bra. varit iväg och handlat lite med så då fick jordgubbarna följa med mig hem, underbart med sol,glass, jordgubbar och härliga sommar kvälllar. längtar! något mer kommer inte hända i kväll, inget spec iaf.

på söndag kommer millan och jag starta i regnsjö iaf, LC2 för de bli. så önska oss lycka till. första riktiga tävlingen för både henne och mig i dressyr så vi får se hur det går.



ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0