3 maj

Jag är inte alls kry. åkte ju till mormor i går kväll och skulle sova där och åka till gävle med 6 tåget. men jag blev hemma, blev sämre i går kväll än vad jag hade varit och i morse lika så. men känner mig lite bättre, kanske för jag tagit en alvedon. hmm. legat hemma hela dan och tittat på tv. en lat dag helt enkelt (= men på em kände jag mig bättre och satte mig i bilen med en snorig nästa och plastis papi ändå mot Edsbyn (: där vi hade hittat en bil. och den blev de så snart är jag bilägare :D ska tillbaka och hämta den nästa vecka. så efter att varit på benen några timmar är jag trött igen.

ska skriva klart de här och sen äta något och lägga mig i soffan igen.
jag är egentligen ledig i morgon så både sjuk och ledig på samma gång. måste försöka att orka iväg och köra en lekton och sen till söderhamn på halkbanan. sen på kvällen bara vila, för på onsdag SKA jag till skolan.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0