10 november

trist trist trist! vädret ute är inte på topp!
massa snö ligger de på marken, hoppas bara de försviner fort nog, detta väder gör mig deppig
till max och absolut nu när jag sitter själv i en lägenhet och vissnar bort som de känns.
nu vill jag hem! och inte nog med de fick jag just reda på att det inte är någon matte på fm i dag,
vilket innebär att jag börjar 12 och slutar straxt efter ett. värdelöst enligt mig själv! men men, de
är bara att sitta kvar och va gla så gott de går. sitter iaf och äter frukost nu och lyssnar på musik som kan
få mig glad :) sen tar jag 12 tåget hem till härliga och underbara hälsingland :) far till mormor och hämtar bilen och hälsar på dom lite sen hem och bara ha en trevlig och mys kväll (:

kanske skriver mer senare, men de är nog inte så troligt ändå.


saknar den grå där hemma, snart fredag och helg :)
ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0