11 november

här sitter jag hemma i lilla fridfulla skansen och lyssnar på musik och
snart blir de mys med familjen :) skola i dag, varit ut till lervik och haft ridning,
hoppning i dag och efter några språng gick de faktiskt riktigt bra :) efter de skrev vi lite
på projektet och sen blev de stan med emma innan pappsen hämtade mig (: han jobbade neråt
i veckan så då passar de bra att åka med han hem.

i går hade jag sällskap på besök, trevligt :) hälsade på mormor en sväng och sedan blev de mys
vid tv innan vi somnade gott och vaknade av klockan klockan 4. jag som gjort en miss att inte
ställa bak klockan så för mig var den ju 5, men bara att sova vidare en timme, skönt de med fast de var svårt när man redan vaknat och klätt på sig typ.

i morgon är de iaf praktik sen blir de middag med erika på köpingen sen får vi se vad kvällen har att bjuda på : jag hoppas de är något trevligt iaf!
ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0