14 november

helgen har varit toppen och än är den inte slut! :)

i fredags var de praktik som gällde, fixade stallet,krossade korn och havre i massor + mycket mer hanns med under dagen innan jag for hem runt halv 4. väl hemma var de bara att fixa till sig för middag på gammla stan med Erika,André och Thomas sen efter maten tog vi en promenad runt köpingen och blev både blåt i fotterna och höll på att slå ihjäl oss men vi klarade oss fram till bilen. åkte mot föne med folket och satt där och pratade en stund, men människorna åkte så då åka andre och jag hem till mig också, väl hemma blev glögg mys :)

På lördag när vi vaknade gick vi nästan direkt ut och byggde snö gubbe med Affe, så snygg den blev ;)


sen blev de lite snöbolls krig innan vi gick in och värmde oss och for till mormor och morfar en sväng :) sen klippa hår och middag hemma innan han for hem. i dag har jag bara tagit de lugnt, for till stallet och försökte rida millan på volten men de misslyckades totalt så de blev till att enbart fixa stallet :) och med den snygga rosa radion och den väldigt hållbara hyllan den står på går de som en dans att va där ute själv. hoppas inte linda läser detta nu när jag skrev så där ;) efter stallet for jag direkt till ede och städade, skönt att få de gjort! så sitter hemma nu och smaskar på godiset som blev kvar sen i går. ska duscha snart och städa upp lite på rummet sen åker jag mot föne och bakar bullar med Andé :)


så jag åker alltså till gävle i morgon bitte ist för i kväll, underbart med en extra kväll hemma :)
här är radion iaf som jag köpte i torsdags :)


engagerar mig i att lägga upp bilder i detta inlägg, duktiga jag! :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0