16 november

God morgon! :)

sitter i skolan nu och har suttit här ett tag, kom med tåget straxt efter halv 8 så
sitter och har ätit frukost nu, och blir ni förvånad när jag säger att jag glömde
min egen macka hemma för andra morgonen i rad nu, minnet kanske inte är
på topp direkt, eller vad tror ni? ;)

i går kväll blev de iaf mys med mormor och morfar, så jag sov där med :) lite lättare att
ta sig till tåget på morgonen då. så blir en skoldag med plugg i dag sen åker jag med 2 tåget
hem, BÄST HELT ENKELT!

jag jobbar på så gått de går, snart klar med special idrotts arbetet. hoppas bara det blev bra, tveksamt!
men men, ska skriva lite till sen blir de lunch :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0