21 november

underbara helg!

jag gillar den starkt. var först med elin ner till stockholm med hästen sen
åkte hon och jag med pappa hem till ljusdal :) blev mys och glöggkväll med massa folk då,
urtrevligt :) på lördagmorgon eller fm blev de hudik med Elin, några inköp med sig hem och sen
i ljusdal igen blev de mat hos hennes mormor och morfar, sen var hon tvungen att ta tåget hem. men
jag for hem och sen kom André till mig, mys på de ♥ så har umgåtts med han sen i går kväll, han sov här så i morse for jag med han hem, ut i skogen och titta efter gran men kom hem med en halv sådan ;) sen stallet och middag hos oss med kusinerna och moster :) sen massa mys innan han for hem och jag iväg och städade..

älskade pojk alltså, hur kan en människa få en att må så bra, hela jag lyser upp i hans närhet och sällskap <3

men nu blir de natta, natti natt <3

Kommentarer
Postat av: Hälsingestintan

Underbara Maja! mysmysmys jag är så glad för dig! du är bäst <3 <3

2010-11-22 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0