3 november

känner att jag varit vädigt duktig i dag, städade rummet som var i stort behov, sen
ringde mamma och sa att de fanns mat kvar på dagis så då spurta agnes och jag upp dit, 
stannade sen nere hos farmor och farfar och åt innan vi for hem och gjorde oss klar för att 
knäppa kort till både körkort och moppekortet för henne :) tog en sväng till dollar med så nu är
outfiten klar tills på fredag ;) Linda hade gjort stallet så jag behövde inte göra de, men åker nog upp
senare och släpper in de små så hon slipper de iaf (: annars har de inte hänt så mycket i dag :) ska hämta kameran nu och ladda upp lite bilder till bloggen.. har inte så mycket att skriva nu på dagarna så de blir väldigt tråkigt att skriva men en sak kan jag ju med glädje säga och de är att det är LOV :D

bilder kommer upp straxt :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0