6 november

skriver mer om dagarna som gått senare men medans får ni en bild på
mig och erika som 2 söta katt i gårkväll/natt :) <3



Fortsättning, 17.25

sitter här nu igen och har inte gjort speciellt mycket i dag. jag var ner till mormor och hämtade min bil som stått där sen i torsdags då jag tog tåget till en kär vän (Erika Andersson) som flyttat till Arbrå. vi klädde på oss stall kläder direkt jag kom nästan och red ut i skogen på de två hästar hon har. efter de blev de middag och sen latade vi oss bara vid tv innan sängen kallade på sov dags :)

Fredag morgon var klockan ställd på 9, hästarna skulle ridas,stallet skulle tas och en massa annat små fix innan jag vi kunde börja vår resa mot party i Föne. men innan vi var där hann vi hämta folk, skjutsa folk, äta tårta och handla med oss en pizza som fick bli vår middag. så väl där började festen, vi var utklädda till både läskiga och gullig figurer, själv var vi katt. (se ovan) :) så gulligt så! men när klockan började närma sig 2 så blev myset framför kaminen slut och vi gick för att sova :) sen om vi somnade vid 3 eller vid 5 spelar inte sådan stor roll. blev hämtad i dag av pappsen, så då blev de hem och sen hämta bilen innan jag åkte till kurrbo och tog stallet och fixade där, skönt med lite friskluft och häst doft i hälsingeskogarna dagen efter!
några fler bilder sen kvällen har jag tyvärr inte :/ 

nu är jag hemma och har ätit, kusin och moster kommer över på fika om en stund och även mormor och morfar sen efter de vet jag inte vad som händer. sugen på en myskväll med bra filmer och massa gottis, men vi får se hur kvällen slutar :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0