9 november

blir verkligen trött på att det inte ska finns några parkeringsplatser där man kan stå längre än en och två timmar. Hur menar dom att man ska kunna åka och pendla om man inte kan ställa bilen någonstans. nej de har ljusdalskomun misslyckats med totalt eller vem de nu än är som fixar med parkeringsplatser. men nog om de.

hade fristudieort i morse och på fm så jag kunde åka vid 10 tåget, underbart med andra ord :) i skolan blev de religion och ledarskap inom lek och idrott. kort och bra dag! efter de så gick jag på stan en stund, köpte pressent till syster som är väldigt försenade, men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge som man brukar säga. i går kom jag hem redan vid 4 så då blev de käk och sen iväg till en trevlig människa där jag tillbringade kvällen :) kom hem vid 9 så då blev de läggdags nästan direkt.

nu ska jag ta och göra iordnign lite mat och sen får vi se vadsom händer. tv eller datorn? vilket liv jag har här i gävle egentligen.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0