1 oktober

och det är praktik dag, for upp till stallet runt klockan 9.00, vi väntade inne tills vädret blev lite bättre och solen kom fram :) bakade muffins och tittade och övade på programen inför söndagens tävling. fy va hemskt allt ser ut att vara. men men, övning!! sen blev de mat för hästarna och även för oss innan vi fylde en massa badkar med vatten och innan jag körde runt med fyrhjulingen och gjorde volten lite bättre.

sen fick jag åka hem, nu latar jag mig bara och i kväll får vi se vad som händer, någon som vill hitta på nått? :) nu ska jag gå och få i mig lite mat iaf och sen leta reda på en hatt och en skjorta. i morgon blir de massage på fm och sen lunch med flipp :) <3 sen på kvällen blir jag en kurrbo människa. upp vid 5 och rida sen tvätta hästar och släppa in, sen stannar jag kvar tills söndag morgon då de bli ut i stallet innan halv 7, fy va tidigt de lät nu :p men de är bara att liva upp och va gla!


ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0