17 oktober

galet rolig kväll! jag behövde de där verkligen, men nu är man tillbaka till vardagen och allt som ska göras, tur man får koppla av iaf en kväll :) var först iväg till boda till Marias syster, träffade på trevligt folk så vi prata och skratta mest hela tiden, både om blockflöjtar, darrande musar och allt vad vi kom på ;) sen åkte maria och jag ner till järnvägs, träffade på gamla klass kompisar och tog nån cider med dom och dansade runt i massor innan natten led mot sitt slut och klockan var 2.fick skjuts hem och där slocknade jag i sängen direkt. men tack för kvällen allesammans! :D <3

blev en liten sovmorgon sen for jag iväg och städade och har nu nyss packat till gävle, jag tar tåget dit lite senare i dag :) skön att komma dit men som jag gruvar mig! nu ska jag hitta på nått att göra kan ju inte sitta här hela dagen.

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0