18 oktober

åkte till gävle i går kväll, med packningen på ryggen och när jag hade hoppat av tåget gick jag mot lägenheten :) hemma så blev de tv tittande, skönt med en lugn kväll ibland. försov mig i morse så de blev till att trampa på rejält på cykeln. så med ingen frukost i magen åkte jag till lervik, föreläsning om besiktning av häst då, hann vara med typ en timme innan jag svimmade av. kommer ihåg att jag sa att jag hade ont i magen och att jag lutade mig mot en kompis sen är de helt svart i minnet.. läskigt att de kan hända så bara ändå. åkte till hälsocentralen med janet men dom konstaterade bara att jag var sjuk, men jag mår prima om jag bortser från den hemska huvudvärken och att jag fryser.. så sjuk är jag då rakt inte.

sitter på skolan nu och gör ingenting, tråkigt men så är livet, dom vill inte att jag går hem själv så jag får glatt vänta tills nån snäll själ hämtar mig här ;) så i kväll blir de bara mys vid tv, hoppas på att det är nå bra på tv :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0