2 oktober

i går kväll blev de mys med fröken anna larsson! när jag kom hem från stallet åkte jag direkt till nästa med anna, red ut där med henne, helt galet kul ;=) bilen blev även tvättad i går så nu är den ren igen, dock inte invändigt. for ner på köpingen en snabbis och köpte chips och dipp, hemma precis tills idol började, bra tajming ;) 

hunnit med en hel del i dag, massage,städning (men frågan är varför jag inte städar mitt rum någon gång) sen mormor för att leta kläder tills morgondagens wester tävling. sen blev de lunch med bästaste flipp :) nyss kommit hem typ så har gjort en kaka att ta med upp till stallet. ska snart packa sen åker jag, ridning först sen blir de tvättning av hästarna och mys med kurrbo folket!

jag hoppas iaf att jag kommer kunna knäppa massor med kort i morgon, jag tar med mig kameran. väntar på bilder från fanny med som hon tog när vi hade fälttävlan, så de kommer upp här när jag fått dom :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0