21 oktober

skriver inte så mycket nu som ni märker, de blir nån gång ibland.
mitt liv för tillfället hinner inte med bloggen och bloggandet. ibland måste man helt
enkelt prioritera, som jag är sååå dålig på. men jag måste lära mig nu, mitt liv funkar inte annars.

livet är i kaos mer eller mindre och jag vet inte alls hur jag ska göra, väljer jag de ena kommer
jag ångra mig men lika så kommer jag ångra mig och undra varför jag inte gjorde på andra viset om jag
väljer de andra, de är inte lätt ska ní veta att fatta detta beslut som 18 åring, hur kommer mitt liv se ut
om jag väljer de ena eller de andra? jag blir galen på dessa funderingar och hur kommer min omgivning se på hur jagväljer, rätt eller fel? bläää på de här verkligen! de är verkligen inget som fattas över en natt, jag får helt enkelt fundera.

annars har jag varit hemma i dag, ont i huvudet när jag vaknade i morse så ridning hade inte varit bra.
mys kväll i går men i morse tog jag tåget till ljusdal vid 10.10. stoppa i mig alvedon och mat när jag kom hem så orkade jag med att mocka två boxar sen var jag trött i huvudet igen, fy! men nu är de bättre och hoppas de förblir så. jag får ta de lugnt :) mamma säger att jag har inre stress vilket säkert är möjligt så som jag håller på, så i helgen tar jag det bara lugnt.

ska ta och göra mig klar för sängen nu så jag vaknar i morgon, ska försöka orka upp på praktik, men i morgon är jag bättre!! så PUNKT där! ;)

ha de så bra, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0