22 oktober

sitter hemma och latar mig lite, men så skönt. har nyss sovit en blund också :)
praktik i dag, jag åkte upp så jag kunde släppa ut hästarna och fodra direkt sen blev
de mockning och göra klart allt för kvällen, sen in då vi frös för mycket för att va ute. fikade lite och
funderade över lite praktikplats till veckorna efter påsk då vi har tre veckor :)
så nu har jag lite att fundera över igen, ska kolla om de funkar bara men om så blir de nog toppen.
efter de gick jag ut igen och hämtade millan som stod längst bort i hagen och vela absolut inte med
in, men jag fick in henne så vi tog ett pass på banan. den ontroliga individen <3 gick verkligen bra trots att hon var rejält pigg efter drygt en veckas vila, men så pigg och fräch, love it! så nu är de bara
att börja träna och bygga muskler! vill ha härliga sommar dagar igen när man enbart kunde rida i linne trots att kvällen var kommen, i dag red vi i - grader och många sådana.



blir en lugn kväll hemma med familjen kikandes på idol, ska nog ta ett varmt
bad lite senare också och bara vara :)

ha de bäst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0